perjantai 31. elokuuta 2012

ESTETUNTI ! (;

Tänää siis oli se estetunti heinäsis ja menin vilillä (: se meni toooosi nätisti vaik itte en päässy siin yhes hypys mukaa /: mut salla ei pidä noit perjantain estetuntei ( eli mun ratsastuksenopettaja ) vaan minttu ja se on kyl aika kiva opettaja (:
mentii aluks tietenki alkukäynnit ja sit aluravit ja laukat KOKO AJAN kevyes istunnas. Otti kyl sen jälkee vähä vatsaa ja selkää :D mentii aluks kerra ristikko ravis ja sit se sama laukas (:
sen jälkee pysty ja sit se sama pysty sellasena sarjana.. jaaaa sit lopuks mentii pieni rata jos lopus oli pieni okseri (: oli kyl tosi kiva tunti et meen siihe ryhmää varmaa uudelleenki korvaa.
Ei tullu nii kauhee edustavii kuvii must mut ei se ny haittaa :D ja muute kiitos tessa ku kuvasit mun tuntii (: JA MUUTE MEEN SIT HUOME SIMBALLE ! <3
laitan mun hanskoi paremmi ni siks toi asento :D

Vili <3

Bolle pomppas (:

Minä ja Kata ku pudottii Typylt :D

sain nää bieber julisteet tänää <3

olin just menos kevyeeseen istuntaa :D

Vili ja Minä :D

Vili :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti